DOGINNI.cz

Disponujeme databází 793 pečlivě vybraných náhradních páníčků.

PRO MAJITELE PSŮ:

CO JE DOGINNI.cz?

Potřebujete pejska na pár dní pohlídat nebo ho jen vyvenčit, když jste v práci? Pak jste tu správně. Díky naší databázi se můžete propojit s důkladně prověřenými milovníky psů po celé České republice, kteří se o vašeho pejska postarají v domácím prostředí, kdykoli bude potřeba. Stačí zadat svou adresu v sekci DATABÁZE a vybrat si toho nej náhradního páníčka.

Náhradní páníčci jsou smluvní partneři DOGINNI, proto je nutné jejich služby vždy objednat a zaplatit na DOGINNI.cz. Pouze tak můžeme zajistit naše garance: 

  • pojištění pejska zdarma,
  • individuální péči v domácím prostředí,
  • záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti,
  • zákaznickou a bezpečnostní podporu v každé situaci
  • každodenní zasílání fotek a zpráv o tom, jak se váš nejlepší přítel má. 

Více informací zde JAK TO FUNGUJE

JAK DOGINNI.cz FUNGUJE?

Nejprve se zdarma zaregistrujte jako "majitel pejska" a vyplňte o svém čtyřnohém miláčkovi důležité informace. Následně si můžete v sekci DATABÁZE vybrat vhodné náhradní páníčky. Z jejich profilů jim můžete zaslat objednávku nebo zprávu pro doplnění více informací.  Klidně zašlete více objednávek a počkejte, kteří náhradní páníčci vám vaši žádost potvrdí a z nich si vyberte toho nej. Poté obdržíte emailem platební údaje. Můžete zaplatit kartou online nebo bankovním převodem nejpozději v den začátku služby. Po zaplacení vám na email přijde potvrzení o platbě včetně kontaktních údajů na náhradního páníčka. 

Pokud byste se nejprve rád setkal s náhradním páníčkem osobně, žádný problém. Sdělte nám informaci, s kým se chcete sejít a vše zařídíme. (777 727 012, info@doginni.cz)

Náhradní páníčci jsou smluvní partneři DOGINNI.cz, proto je nutné jejich služby pokaždé objednat a zaplatit na DOGINNI.cz. Pouze tak můžeme zajisti garance DOGINNI.

Zde najdete více informací: JAK TO FUNGUJE

JAKÉ INFORMACE MUSÍM UVÉST?

Doporučujeme uvést co nejbližší informace o vašem pejskovi, aby mu náhradní páníček mohl poskytnout co nejlepší péči. Do popisu u vašeho pejska prosím uveďte informace:

  • o jeho povaze,
  • jak vychází s lidmi, dětmi, ostatními pejsky,
  • o zdravotním stavu pejska (včetně alergií),
  • o speciálních požadavcích v péči o pejska,
  • co má rád a co ne - čeho se například bojí.
  • aj. důležité informace.

Dále prosím mějte v profilu vždy aktuální kontaktní údaje na vás.

 

JE DOGINNI.cz BEZPEČNÉ?

Naprosto. Náhradní páníčky vybíráme skutečně pečlivě. Každý z nich prochází vstupním pohovorem, kde mimo jiné testujeme schopnost řešit situace, které mohou při hlídání pejska nastat. V každém profilu náhradního páníčka najdete, jaké má zkušenosti, dovednosti a jak ho hodnotí ostatní zákazníci.

Pokaždé, když zadáte objednávku na DOGINNI.cz garantujeme:

  • pojištění pejska zdarma,
  • individuální péči v domácím prostředí,
  • záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti,
  • zákaznickou a bezpečnostní podporu v každé situaci,
  • každodenní zasílání fotek a zpráv o tom, jak se váš nejlepší přítel má.

Více informací na JAK TO FUNGUJE

JE MOŽNÉ ZRUŠIT SVŮJ PROFIL?

Svůj profil majitele psa můžete kdykoli zrušit, a to bez udání důvodu. Stačí nám napsat na info@doginni.cz a požádat o zrušení profilu.

CO KDYŽ SE MŮJ PES BĚHEM HLÍDÁNÍ/VENČENÍ ZRANÍ?

V případě, že k takové situaci dojde, je náhradní páníček povinnen ihned zajistit veterinární ošetření a kontaktovat vás a DOGINNI.cz. Služby hlídání a venčení objednané přes DOGINNI.cz jsou zdarma kryté pojištěním. Více informací o tomto pojištění najdete na POJIŠTĚNÍ.

JAK FUNGUJE POJIŠTĚNÍ?

Pojištění pro hlídání pejsků pokrývá náklady na veterinární ošetření do výše 10 000 Kč, škody způsobené třetím osobám do 10 000 Kč a škody způsobené na majetku náhradního páníčka do 5000 Kč. Podmínkou pro uplatnění pojištění je, že pejsek musí být zdráv v době předání náhradnímu páníčkovi. Kontaktujte nás prosím vždy na 777 727 012 nebo info@doginni.cz do 48 hodin od pojistné události. Více informací o pojištění najdete na POJIŠTĚNÍ

CO VŠECHNO MÁM ZABALIT PEJSKOVI PRO POBYT U NÁHRADNÍHO PÁNÍČKA?

Doporučujeme pejskovi zabalit očkovací průkaz, psí potravu, na jakou je zvyklý. Dále je dobré předat obojek, vodítko, náhubek, potřebné léky, případně jeho pelíšek a oblíbenou hračku.

JAKÉ INFORMACE MÁM PŘEDAT NÁHRADNÍMU PÁNÍČKOVI PŘED HLÍDÁNÍM/VENČENÍM?

Prosím vždy předejte náhradnímu páníčkovi informace o:
- zdraví pejska
- speciální péči, kterou pejsek potřebuje
- jak si přejte, aby byl pejsek odměňován a jak ukázat pejskovi, že něco nesmí
- jaké aktivity nemá pejsek dovolené (spaní na pohovce/v posteli, venčení na volno apod.)

CO KDYŽ MŮJ PES POTŘEBUJE ZVLÁŠTNÍ PÉČI?

Pokud má váš pejsek nějaké zvláštní potřeby, nemusíte se bát. Z našich náhradních páníčků vyberete určitě takového, který vám vyhoví. V profilech náhradních páníčků se dozvíte informace o jejich zkušenostech a dovednostech - např. veterinární vzdělání, výcvikové schopnosti, schopnost aplikace léků apod. Doporučujeme vždy nejprve oslovit vybraného náhradního páníčka zasláním zprávy (tlačítko "zeptat se náhradního páníčka" v objednávkovém formuláři) a zjistit, zda může vašim požadavkům vyhovět. Nebo nás kontaktujte na info@doginni.cz a rádi vám pomůžeme.

JAK MOHU ZA SLUŽBY PLATIT?

Po odeslání objednávky prosím vyčkejte na její potvrzení ze strany náhradního páníčka. Následně emailem obdržíte platební údaje. Zaplatit můžete kartou online nebo bankovním převodem nejpozději v den, kdy začíná objednaná služba. Platba v hotovosti není možná. Náhradní páníčci jsou smluvní partneři DOGINNI.cz a proto je potřeba vždy jejich službu objednat i zaplatit online na DOGINNI.cz.

V případě, že potřebujete změnit termín už zaplacené služby, není v tom žádný problém. Kontaktujte nás na 777 727 012 nebo info@doginni.cz.

Pokud byste z jakéhokoliv důvodu nebyli se službou spokojeni, dejte nám prosím vědět do 48 hodin od skončení služby a peníze vám vrátíme.

 

JAKÝ JE POPLATEK ZA SLUŽBY?

Poplatek za venčení či hlídání záleží na tom, kterého náhradního páníčka si vyberete. Náhradní páníčci si své ceny stanovují sami.

Cena za hlídání je stanovena za jednu noc a obsahuje 24 hodin hlídání včetně venčení a veškeré péče, kterou pejsek potřebuje. Cena za venčení je stanovena za 30 min a obsahuje vyzvednutí pejska, 30 min procházku a přivedení pejska zpět. 

Náhradní páníčci jsou smluvními partnery DOGINNI a objednání jejich služeb včetně platby je nutné provést vždy online na DOGINNI.cz.

JAK VYTVOŘIT REZERVACI?

Pokud jste si vybral náhradního páníčka, stačí jít na jeho profil a zaslat mu objednávku. V objednávce vyplňte, jestli požadujete hlídání či venčení pejska, termín a v posledním kroku aktuální zdravotní stav pejska.

V případě, že náhradní páníček objednávku odmítne nebo potřebujete službu zajisti na last minute, doporučujeme zaslat objednávku více náhradním páníčkům. Následně si můžete vybrat z těch, kteří vaši objednávku potvrdí.

Po odeslání objednávky prosím vyčkejte, až náhradní páníček objednávku přijme. Následně obržíte emailem platební údaje. Můžete zaplatit kartou online nebo bankovním převodem. Po zaplacení objednávky vám emailem přijde potvrzení o platbě a kontaktní údaje na náhradního páníčka.

Více informací na JAK NA TO 

 

JAKÉ JSOU STORNO PODMÍNKY REZERVACE?

V případě, že objednávku zrušíte více než 3 dny před poskytnutím služby, vrátí vám DOGINNI.cz 100 % z ceny. V případě, že dojde ke zrušení objednávky méně než 3 dny před objednaným termínem, vrátí vám DOGINNI.cz 50 % z ceny. V obou případech si DOGINNI.cz sthrne poplatek za náklady spojené s převodem, který je 2,5 % z ceny.

JAK FUNGUJÍ REZERVACE NA POSLEDNÍ CHVÍLI?

Pokud potřebujete na poslední chvíli zajistit hlídání či venčení pejska, doporučujeme oslovit takové náhradní páníčky, kteří mají v profilech uvedeno, že reagují max. do pár hodin. Zároveň můžete zaslat objednávku více náhradním páníčkům a následně si vybrat z těch, kteří vám objednávku potvrdí. Vždy nás můžete kontaktovat na 777 727 012 a my vám rádi pomůžeme.

JAK ROZŠÍŘIT STÁVAJÍCÍ REZERVACI?

Pokud jste se rozhodli prodloužit nebo zkrátit objednanou službu, není v tom žádný problém. Stačí nás kontaktovat na tel. 777 727 012 nebo info@doginni.cz. Se vším vám pomůžeme. Je důležité, aby jsme měli v systému skutečné dny hlídání či venčení z důvodu zajištění pojištění pro vašeho pejska. Případný doplatek služby je potřeba zaslat na naše číslo účtu: 8089998001/5500 s variabilním symbolem čísla objednávky. Přeplatek vám naopak zašleme zpět na váš účet.

Neplaťte prosím hlídači v hotovosti. Náhradní páníčci jsou našimi smluvními partnery a je proto nutné, aby jejich služby včetně platby byly objednány na DOGINNI.cz. Pouze tak můžeme zajistit garance DOGINNI.

BUDU MÍT NĚJAKÉ INFORMACE O TOM, JAK SE MÉMU PEJSKOVI DAŘÍ?

Náhradní páníček vás bude o průběhu hlídání pravidelně (minimálně 1x denně) informovat formou zpráv a fotografií. Před službou se s náhradním páníčkem prosím domluvte, jakým způsobem chcete tyto informace dostávat - sms, email, whatsup aj.

PRO NÁHRADNÍ PÁNÍČKY:

JAK DOGINNI.cz FUNGUJE?

DOGINNI.cz nabízí online databázi náhradních páníčků, do které se můžete zapojit a nabízet své služby hlídání, venčení, výcvik aj. Sami si můžete nastavit, jaké služby chcete nabízet, za jaké ceny, o jaké pejsky se chcete starat a kdy máte čas. Objednání a platba vašich služeb probíhá vždy online přes DOGINNI.cz. DOGINNI si z vašich cen ztrhává poplatek 25%. Bližší informace o podmínkách spolupráce najdete zde: https://www.doginni.cz/cs/podminky 

JAK SI MOHU VYTVOŘIT PROFIL?

Klikněte na odkaz registrace a vytvořte si zdarma profil náhradního páníčka. Snažte se o sobě a službách, které nabízíte, vyplnit co nejvíce informací. Více informací o spolupráci s DOGINNI a pár tipů, jak si hezky vytvořit profil najdete zde https://www.doginni.cz/cs/podminky 

JAKÉ JSOU POŽADAVKY PRO SCHVÁLENÍ PROFILU?

Jakmile si v profilu doplníte všechny informace včetně podrobného popisu zkušeností, profilové fotky, a fotek zázemí, budeme vás telefonicky kontaktovat, abychom si uvedené informace ověřili a případně vám poradili, jak si vylepšit váš profil. Následně obdržíte informaci, zda byl váš profil schválen. Před pohovorem si projděte podmínky spolupráce s DOGINNI zde https://www.doginni.cz/cs/podminky 

MOHU SI SVŮJ PROFIL UPRAVOVAT?

Samozřejmě. Osobní údaje, fotky, nabídku služeb a další informace je možné si upravit kdykoli. Je důležité, aby byl váš profil pro majitele pejsků zajímavý a důvěryhodný.

MOHU SVŮJ PROFIL ZRUŠIT?

Svůj profil náhradního páníčka můžete kdykoli zrušit, a to bez udání důvodu. Napište nám prosím na info@doginni.cz a požádejte o smazání profilu.

JAKÁ JE CENA A POPLATEK ZA SLUŽBY?

Cenu za služby, které chcete nabízet, si stanovujete sami. DOGINNI.cz si z této ceny nechává 25 % za správu profilu a administrativu. DOGINNI.cz zajišťuje také marketingové aktivity, aby vám zajistil dostatek čtyřnohých klientů.

JAK DOSTANU ZA SLUŽBU ZAPLACENO?

Jakmile náhradní páníček předá pejska majiteli, tak má majitel 2 pracovní dny, aby nám dal vědět, zda všechno proběhlo v pořádku. Poté se objednávka uzavře a DOGINNI pošle náhradnímu páníčkovi jeho odměnu do 7 pracovních dnů.

 

MŮŽE MI MAJITEL PSA ZAPLATIT NAPŘÍMO?

Ne. Objednávky i platby probíhají výhradně online přes DOGINNI.cz. Pouze pro takto uskutečněné platby můžeme poskytnou pojištění pejska a další výhody. Pokud vás jednou propojíme s majitelem pejska přes DOGINNI, každé další objednání vašich služeb včetně platby musí být zadáno přes DOGINNI.cz. Při zjištění obcházení DOGINNI následuje vymazání vašeho profilu z databáze DOGINNI a pokuta 5.000 Kč za každý případ porušení. Bližší informace k podmínkám spolupráce najdete zde: https://www.doginni.cz/cs/podminky 

JAKÉ INFORMACE O PEJSKOVI SI MÁM PŘEDEM OD MAJITELE PEJSKA VYŽÁDAT?

Před převzetím pejska si prosím vyžádejte od jeho majitele informace o:
- jeho zdraví
- speciální péči, kterou pejsek potřebuje
- jak si majitel pejska přeje, aby byl odměňován a jak ukázat pejskovi, že něco nesmí
- jaké aktivity nemá pejsek dovolené (spaní na pohovce/v posteli, venčení na volno apod.)
Dále doporučujeme, si předem potvrdit s majitelem pejska, že kdyby se cokoliv stalo, vezmete pejska k veterináři a náklady, které by nebyly hrazeny pojišťovnou, vám majitel pejska následně proplatí.

CO MÁM DĚLAT V PŘÍPADĚ KRIZOVÉ SITUACE (NAPŘ. KDYŽ SE PEJSEK ZRANÍ)?

Vyhledejte neprodleně nejbližší veterinární ordinaci a informujte o situaci majitele psa a kontaktujte DOGINNI.cz na 777 727 012. Pomůžeme vám situaci vyřešit.

BUDU PLATIT PŘÍPADNÉ VETERINÁRNÍ OŠETŘENÍ?

Ano. Pokud se pejsek zraní, ať už se jedná o drobný nebo vážnější úraz, vždy doporučujeme vzít pejska k nejbližšímu veterináři.Musíte o této situaci vždy neodkladně informovat DOGINNI (777 727 012) a také majitele pejska. Veterinární náklady uhradí na místě náhradní páníček, který si musí uschovat veškeré doklady za náklady, které platil. Tyto doklady budou později předány pojišťovně.

Doporučujeme si předem potvrdit s majitelem pejska, že kdyby se cokoliv stalo, vezmete pejska k veterináři a náklady, které by nebyly hrazeny pojišťovnou, vám majitel pejska následně proplatí.

MOHU SI URČIT POČET PSŮ NA HLÍDÁNÍ A VENČENÍ?

Počet pejsků na hlídání si určujete sám. Je potřeba vždy informovat majitele pejska o tom, kolik a jaké pejsky hlídáte. Doporučujeme však pejskům věnovat individuální péči.

MOHU SI SÁM ZVOLIT, O JAKÉ PSY SE CHCI STARAT?

Ano. Stačí tyto informace uvést ve svém profilu.

JAK FUNGUJE REZERVACE MAJITELŮ PSŮ?

Když vám majitel pejska zašle objednávku, budeme vás informovat emailem a smskou. Je potřeba v co nejkratším čase tuto objednávku přijmout nebo odmítnout, aby si majitel pejska našel případnou náhradu. Pokud objednávku přijmete, tak má majitel 48 hodin na to ji online uhradit. Jakmile je objednávka uhrazena, je závazná. O uhrazení objednávky budete informováni emailem.

DO KDY MŮŽE MAJITEL PSA STORNOVAT REZERVACI?

V případě, že majitel objednávku zruší více než 3 dny před poskytnutím služby, vrátí mu DOGINNI.cz 100 % z ceny. V případě, že dojde ke zrušení objednávky méně než 3 dny před objednaným termínem, posílá DOGINNI.cz 50 % z ceny jemu a 50 % vám. V obou případech si DOGINNI.cz sthrne poplatek za náklady spojené s převodem, který je 2,5 % z ceny.

CO KDYŽ MUSÍM ZRUŠIT REZERVACI?

Rušení rezervací hodnotíme velmi negativně. Za zrušení rezervace zaplatíte 100 Kč poplatek z vaší virtuální online peněženky, který bude následně stržen z další platby. Při častém rušení rezervací může být váš profil z DOGINNI.cz odstraněn. Pokud je to nevyhnutelné, kontaktujte ohledně zrušení rezervace nejprve nás. Budeme se snažit najít jiného náhradního páníčka a poskytneme vám informace, jak rezervaci zrušit.

Jsme tu pro vás a vaše pejsky:
kontaktní telefon

777 727 012

kontaktní email

info@doginni.cz